Summa sidvisningar

fredag 31 maj 2013

Ordning o reda...

Billy, Ära vare Billy! Det tarvade tre Billyhyllor 80breda och 2m höga för att mina grejer ska få lite ordning på sig. Det känns som om de bor hos mig och nu har de äntligen fått egna rum.

Undrar vilken ordning de har på Försäkringskassan. Sökte jobb där men det var tillsatt, de behövde inte fler. Ändå tar det 2 månader att få pengar när jag nu är sjukskriven. Hm.

Den nya mobiltillbehörsbutiken på öster centrum sökte också folk. Sökte men fick svar att det var nu tillsatt. Några dagar senare blir det stor audition för att men söker folk. Hm.

Börjar ana åldersdiskriminering.

Skit i det.

Blev så himla glad häromdan när en Bonde visade sin uppskattning för min vinylsingel "Whiskey". Han fick den signerad för flera år sedan via hans dotter, jag tror hon gav honom den som julklapp. Härligt, även manliga singlar gillar min singel ;-) Grattis på födelsedan, du fyller 60 idag.

Och just nu i skrivande stund fick jag besked av ögonläkaren Harry Turner att vi ska börja med en starroperation vecka 26. Sen ska Uppsala Akademiska avgöra om de ska operera vidare. Skönt med besked så man slipper undra och undra hela tiden.

Väntar på samtal från vårdcentralen om armen och sjukskrivning, den är ju inte läkt ännu så...

Pratade med sjukgymnasten i går och ska träffa henne på måndag.

Det är fullt ös dock inte medvetslös.

Hörde ett talesätt om att man dör inte bara en gång utan man dör tre gånger. Första gången är direkt när hjärtat stannar, andra gången är när man förmultnat. Tredje gången är nar ingen längre talar om en. Jag vill inte sluta prata om Ulf Gahm, en så fin kille som jag känt sedan hans familj flyttade till Väte och vi åkte skolbuss och gick i samma skolor i många år. Det sägs att de goda tas först och han var en av dem. Han Är en av dem. Hoppas du har det bra där du är.

Fredag och sol, kan inte bli bättre!

Ha de gott!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar