Summa sidvisningar

torsdag 22 november 2012

Jag tappar fokus

ganska fort, jag har redan slutat jobbet, hela mitt väsen vill bara där ifrån. All energi jag lagt i jobbet under åren, allt engagemang är borta. Kommer att sakna roliga stunder, fikaraster, när vi fick någon order klar exakt när lastbilen backade in och skulle hämta osv men...

Mitt fokus är framåt, åt nånting som jag inte vet något om, kan bara spekulera.

De anställningar jag haft har oftast varit slumpartade - nu är det dags att få göra det jag drömmer om.
Nu är det dags att följa nån slags strategi och nå det mål som jag haft mer eller mindre genom åren.

Min to-do-lista ska ju hinnas med.

Jag orkar inte bry mig om problem på "gamla" jobbet, det är inte värt det, det är inte mina problem längre. Nu ska bara tiden gå. Nu känner jag hur kallt det är i pack-rummet och kvarnen, hur dammigt och hur det kan stinka av möss...

Konstigt hur man kan ändra inställning till saker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar