Summa sidvisningar

måndag 31 december 2012

Tack 2012, du lärde mig en del

som jag absolut har nytta av 2013. Året som gick flöt på ganska lugnt med nya erfarenheter i jobb och privat. Jag själv har förändrats, till det bättre hoppas jag.

  • Har promenerat i tidningen Land i ett reportage om mitt sätt att motverka klimakteriebesvär.(2008 var det Hemmets journal) 
  • Har varit med i ett reportage från kvarnen i Aftonbladet men fick heta Roger, kanske för att kvinnor inte arbetar i manliga yrken. Eller?!!! Det måste vara en miss i redigeringen, måste.
  • Har börjat lära mig dansa line-dance - jätteroligt!!!
  • Har demat mjöl i Stockholm några gånger med Goda Gotland, det var roligt och en ny erfarenhet.
  • Klarade hem HACCP och IP-certifieringar till Gotlandsmjölet, det var roligt och en ny erfarenhet.
  • Sjöng på senaste barnbarnets dop, det var en ny erfarenhet att sjunga solo i en kyrka och mycket känslosamt med alla anhöriga som publik, det var roligt och en ny erfarenhet.
  • Gjorde en ensamresa till Finland och släkten där, det var roligt och en ny erfarenhet.
  • Har börjat promenera igen och det känns bra, inga demoner längre.
Ja det har hänt en hel del i år, nya vänner, karaoken på Etage inte att förglömma. Testade att ha linser men måste fixa eventuell starr först(visade det sig) blev uppsagd, hm, och jag har säkert glömt något men i det stora hela så har det varit ett bra år.

Nya året tror jag blir ännu bättre, jag tror att det har nya möjligheter och framgångar på lut. Ett helt nytt oskuret år att ta in, härligt!

Jag öskar Er Alla ett riktigt Gott Nytt År!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar